EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Ερωτήσεις-απαντήσεις για την υπερειδική διαδρομή «Σείριος»
Μερικές καλόπιστες ερωτήσεις-απορίες των 4ΤΡΟΧΩΝ, που προέκυψαν από την παρουσίαση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 σχετικά με την υπερειδική διαδρομή στον ΣΕΑ Σείριος, πήραν απάντηση…
Κείμενο-Drone: Μανώλης Σαλούρος
Αν και μιλάμε για μια πρωτοποριακή ιδέα από εμπειρότατη ομάδα-εγγύηση, που αποδεδειγμένα όλα αυτά τα χρόνια σκέφτεται… παν ενδεχόμενο πριν προβεί στην όποια υλοποίηση, παρ’ όλα αυτά μας γεννήθηκαν κάποιες απορίες, για τις οποίες ζητήσαμε απαντήσεις, ως οφείλαμε, από το επίσημο Γραφείο Τύπου του αγώνα. Ας τις δούμε.
Μπορούσε να γίνει σχεδίαση της υπερειδικής, ακόμα και στο χώρο του ΣΕΑ Σείριος, χωρίς να χρειαστεί να κλείσει η ΕΟ (έστω σε κάποια σημεία) και στα δύο ρεύματα;
Ακόμα και σ’ αυτή την περίπτωση, η παράκαμψη της κυκλοφορίας κατά τη διάρκεια του αγώνα είναι υποχρεωτική, για λόγους ασφαλείας (απόσπαση προσοχής οδηγού).
Πόσες και ποιες ημέρες θα γίνουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την προετοιμασία της υπερειδικής;
Βασικός στόχος της διοργάνωσης σε συνεργασία με τον παραχωρησιούχο και την Τροχαία είναι να ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος παράκαμψης της κυκλοφορίας. Οι εργασίες διαμόρφωσης και επαναφοράς της διαδρομής θα γίνουν ως επί το πλείστον με μερικό αποκλεισμό λωρίδας σε ώρες χαμηλού κυκλοφοριακού φόρτου, όπως ακριβώς γίνονται οι εργασίες συντήρησης στον αυτοκινητόδρομο. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχει σχεδιασμός για τη απρόσκοπτη διέλευση του έκτακτου από τον αυτοκινητόδρομο (ΕΚΑΒ, Πυροσβεστική, Αστυνομία), ακόμα και κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Πού θα παρκάρουν οι θεατές; Για πόσες θέσεις έχει γίνει πρόβλεψη;
Σε συνεργασία με τον παραχωρησιούχο και την Τροχαία, θα αξιοποιηθούν τα δύο σημεία ΑΕΑ (Αναστροφή Έκτακτης Ανάγκης) που υπάρχουν εκατέρωθεν του ΣΕΑ Σείριος. Θα υπάρχει ηλεκτρονική διαδικασία κράτησης θέσεως στάθμευσης πριν από τον αγώνα (δωρεάν), γιατί ο αριθμός των αυτοκινήτων αλλά και των θεατών που μπορούν να εξυπηρετηθούν είναι συγκεκριμένος. Τα αυτοκίνητα θα σταθμεύσουν με συγκεκριμένο μοτίβο σχεδιασμού επί του καταστρώματος του αυτοκινητοδρόμου, σε οριοθετημένους χώρους, καθ’ υπόδειξη των ανθρώπων της οργάνωσης, με γνώμονα τη διατήρηση λωρίδων έκτακτης κυκλοφορίας, την απρόσκοπτη αποχώρησή τους ανά πάσα στιγμή και την ασφαλή κίνηση των πεζών. Μέρος των θεατών θα εξυπηρετηθεί με μισθωμένα λεωφορεία των συνεργατών του αγώνα.
Ανακοινώσατε ελεύθερη είσοδο. Θα υπάρχει κάποιος διαχωρισμός ή πρόβλεψη για VIP, προσκεκλημένους, χορηγούς κτλ.; Αν ναι, σε ποια σημεία;
Κανένας διαχωρισμός δε θα υπάρχει. Κάθε συνεργάτης-χορηγός του αγώνα έχει τη δυνατότητα να διαμορφώσει δικό του χώρο φιλοξενίας (κερκίδα) για τους καλεσμένους του.
Verstappen: Ταχύτητα Vs Υπομονή | Speedzone Podcast EP57